hej

jag är långt ifrån världens bästa bloggare, inte för att jag har påstått det heller. men ibland finner jag ingen tid att använda - den tiden gör jag annat, kanske inte lika roliga saker som att blogga, men något hinner jag alltid med. igår satte jag mig ner och tittade film, inte världens bästa jag har sett. man kan kalla det en tidsfördrivare. tidsfördrivare, ja låt oss kalla de det.

vi säger så här, ibland är musiken det bästa som finns. bättre finns inte, det finns där när ingen annan gör det. den,det kommer alltid finnas. john mayer sjunger fina verser just nu, gary jules är fin han med. vackra ord kommer ut, jag vill bara sjunga med. mima, låssas att jag är någon annan. vara någon annan för en stund.

ibland vill jag bara springa, så långt det går - utan att stanna. jag vill vara någon annan för en stund, känna att jag är annorlunda, speciell - att någon får för sig att älska mig. skulle inte det vara vackert? vara älskad. försvinna och bara va. skratta. aldrig sluta skratta aldrig sluta le. aldrig gråta - utan bara vara lycklig. fast, det där kommer aldrig hända. jag kommer aldrig skratta, le dagarna långa. jag lever inte i sån värld. jag är inte lycklig låttad med något sånt vardagslyx!


ville väll bara dela med mig lite, mina tankar och så. om ni undrar menar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0