torsda

http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=3c312d08-248b-4a30-bd80-cd6bb2d1b5ae&from=SVSE_msnvideo&tab=s1208515066831

där har ni en trailer till den nya harry potter filmen för er som är intresserad!

alltså, det här med harry potter, det kanske ni inte visste (elr jag vet att ni inte vet) att jag är ett stort fan helt enkelt. jag har alla sju böckerna, några har jag t o m hunnit med att läsa flera ggr. alla filmer har jag gått på bio (har som traditon att gå med pappa) med pappa. och nu när den sjätte harry potter filmen kommer ut i november (tror den kommer ut den 21) så ska jag självklart se den och av vad jag har sett utav trailern kan jag lova att det kommer bli en mkt bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0