mina svar


Vilken är din favoritaffär?

vi kan väll säga att jag är en rätt enkel tjej med enkel smak, så jag shoppar gärna på kedjor som gina tricot, h&m och vera moda. har ingen direkt favoritaffär, med affärer.

Vilket klädesmärke använder du helst?

som sagt, det spelar inte sån stor roll vad jag sätter på mig, utan vad jag gillar och då kollar jag inte på märket utan hur snyggt plagget till fråga är. fast det skulle ju inte vara helt fel med något plagg från alexander wang (favorit desingers för er som vill veta)

Hur sminkar du dig och vilka produkter använder du?

till vardags sminkar jag mig faktiskt inte alls utom i skolan dock då lite mascara kan åka på. samma till fest, jag är väll rätt enkel av mig och sminkar mig inte särkilt mkt. det är heller inte min smak (mkt smink).

när någon ögonskugga åker på drar jag mig till de mörka, svart och blått är alltid snyggt eller något ljust som knappt syns att man har på sig.

ärligt talat så är jag nog ingen som använder särskilda produkter och vet vad de heter och så. smink är inte något jag lägger ner pengar på. lägger helldre ner pengar på en bra mascara och fondeschen (fan hur stavas det).

om ni vill veta något mer är det bara att fråga



 


Kommentarer
Postat av: anna

fondation stavas det ;)



svar: hon spelar den där blåsta tjejen som kan känna i brösten om det ska börja regna haha. minns inte va dhon heter men hon är grym :) hon som har en störd mamma som bjuder dem på drinkar och skit.

2008-07-18 @ 23:25:48
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0