hej!

iblad blir jag så jävla galan på den här datorn så att jag helst skulle vilja slänga den i väggen och trampa på den. en sån dag är idag, alltså den är så seg och man får lov att stänga av den för att den ens ska funka sen igen. vad kan jag göra. rensa hårdisken eller vadå? nej som ni märker är jag inget datageni så kom gärna med någon idé.
eller så kanske det är dags att köpa en ny hårdisk bara? hmm, måste göra något snart innan jag blir galen!

nää, den här dagen blev visst inte så bra som jag trode den skulle bli - är mkt mer irreterad (jag skyller självklart på dator, vem annars?!) än vanligt. äääh, bättre dagar kommer, får vi ju hoppas på, bara det inte händer något hemskt så är jag nöjd.

nej nu ska slita mig från dator innan jag blir galen, tyvärr kan jag nog bli det om jag stannar här i värmen.

hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

snygg header :)



har frågestund nu så ställ gärna en fråga :)

2008-07-24 @ 22:52:35
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0