herregud eller gudrun, fan detta är inte bra

man kan säga att det är nått fel med den här datan, iaf min användare. men nu, lugnt nog - har jag överbemannat mamma användare, yyyyes. ibland är jag så smart :) eller inte. allafall, så nu kan jag börja blogga. men det är en sak som jag har märkt. inga besökare. hur kan detta komma sig. jo det är så här kan kan tänka mig "du har helt enkelt för dåliga inlägg,  du är kass, jag är en amatör bloggare som inte vet ett skit" allvarligt, tycker ni så? isåfall tycker jag ni ska säga till. tro det eller ej, jag TÅL KRITIK! bra som dålig, något ska jag väll lära mig här.
inga mejl har jag fått som vill hjälpa till mig heller, herregud bloggare. GE MIG EN CHANS, elr nått

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0