hejsan

då sitter man här igen då, hemma dock. hade ingen lust att gå till skolan idag då vi skulle simma på idrotten. jag är inget stort fan av det direkt fast egentligen skulle jag väll gått på matten, haha lat som jag är (ibland) så sket jag i det med. korkat jo jag är med veten om det.
imon drar jag iaf till skolan, men just nu ska jag ta mig en bit mat. innan det bär av på farliga äventyr (eller inte) på en liten promenad - torsdagar är lika med promenad dags! 

jag håller verkline mitt nyårs löfte, det är jag stolt över bara för att jag inte höll mitt förra. nya tag, nytt mod.. 

jamen, nu ska ta mig något att äta. fast jag känner ingen större matlust åt just lite jordnötter och just därfär känner jag ingen matlust. vad är det för fel på mig, kan man undra..

later dudes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0