hejhej

det är verkligen inget på tv just nu. inget som intreserar mig iaf - och om jag hade lust skulle jag kunna plugga matte nu, men så är inte läget, så jag satte mig här istället. 
egentligen vill jag inte till skolan alls imon, känner att jag vill ha lite till ledighet och bara få slappa. får stå ut (som vanligt) och gå till skolan, får helt enkelt inte ha någe mer frånvaro på svenskan och framför allt inget på idrotten eller matten som jag har på torsdag. haha, ja jag är kass att gå på matten och idrotten. vill helst ha ett g, så jag slipper ha någe matte mera. 

btw, ni måste väll ha sett gosipp girl ikväll? det gjorde iaf jag - och det var verkligen som jag hade förväntat mig - jävligt bra, ursäkta mitt ordval men så är fallet. längtar redan till nästa vecka. 

jaha vad ska ni göra i helgen då? själv drar man till lager 157, ska faktiskt bli kul, tror jag. hoppas jag!
hm, nu har jag inte så mkt mer att skriva

yours truly
kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0