hejhej

egentligen har jag ingen tid alls att sitta här, har samhäll att skriva rent och skicka till lärarn.  det kommer nog sysselsätta mig ett tag ska jag säga er. kommer kanske bli några sidor, för det har skrivits mkt. har väll tid på mig imon också, är faktiskt ledig mot all förmodan. då ska jag vvvvvvverkligen sovasovasova, äta lite, plugga, äta lite till - mest ta det lugnt helt enkelt. 

vet ni vad jag har kommit på då? att alla som har något elakt att säga på en blogg är anonyma. varför är det så kan man tänka sig? står ni inte för vad ni skriver. ge mig ett ärligt svar, så jag får se hur många sm är anonyma, och alla andra som står för vad dom tycker. fega inte nu, säg vad ni vill. JAV VILL HA NÅGON SLAGS REAKTION AV DETTA INLÄGG: KOOOOOOOOM IGEN NU FÖRFAN!

hejdå


Kommentarer
Postat av: anna

jag vet inte, jag gillade din blogg bättre på fashionblogg. den kändes mer personligare och gav mig mer inspiration. fast vet egentligen inte varför för du skriver om typ samma saker. saknar dig på fahsionblogg ju.

2008-01-16 @ 18:53:49
URL: http://addspirit.fashionblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0