hej alla bloggare

vart ju inget bloggande för mig igår, det beror nog mest för att jag hade ingen som helst insperation alls - ja ni vet hur det är - blir nog inte så mycket idag heller (jag som hade lovat att blogga lite mera) ska nämligen laga mat och plugga (?) resten av kvällen, blir väll lite tv tittande också..

haha, nu har jag iaf tagit mig tid att sätta batteriet till min kamera på laddning så förhoppningsvis kommer bilder + outfit's till bloggen snarast. för jag har verkligen var kass på att fota och lägga in outfits, men nu är jag på G.
fast egentligen är det väll inget ni hurrar över, eller bryr er om. nej nu ska jag sluta klaga och istället ta mig tid att titta på ett gamalt top model avsnitt innan det vankas matlagning

later.

Kommentarer
Postat av: anna

varför låter du så bitter i bloggen? klart vi bryr oss om att se bilder och sådär, iaf jag.

2008-02-27 @ 16:18:26
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0