OUCH!

jag måste ha världens obekvämaste skor - var en sväng på okq8 och köpte lite mums till kvällen. det korta biten gjorde så jäkla ont så jag haltade fram. 100 kronar åt helvete, kommer aldrig mer använda de skorna igen. eller inte på ett tag allafall. tur nog kostade dom ju inte mycket heller så det gör inte så mycket men ändå dom är ju så snygga.

annars så blir det underbar god mat ikväll, entrecot (stavning nån?), hasselbackspotatis, svampsås och sallad. slå det om ni kan! och kvällen till ära har jag på mig min nyköpta klänning - jag har döpt den till leo :) och ett par leggins + kofta.

nej nu ska jag gå och äta världens godaste mat! återkommer med "recention" (kan vi kalla det)

puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

GOTT NNYTT ÅRR!

2008-12-31 @ 19:57:38
URL: http://mikaelahamze.blogg.se/
Postat av: Mikaela

GOTT NYTT ÅR!

2008-12-31 @ 19:57:58
URL: http://mikaelahamze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0