söndag

nu äntligen har jag kunnat sätta mig ner vid datorn utan att känna mig stressad på någotvis. för ibland finns det såmycket att göra att tiden inte räcker till. den tid som blir över sätter jag mig självklart här. jag kan helt enkelt inte låta bli, eller ja, jag vill inte låta bli.

varje gång man loggar in och man har fått en snäll kommentar så blir man så glad inombords, det stärker en verkligen. den känslan slår nästan allt. men vetni, dom där mindre roliga kommentarerna som poppar upp lite då och då - dom bryr jag mig inte särkilt om. bara dom inte kommer i massor vill säga. livet får vidare - eller hur?


som ni säkert vet vid det här laget så är det här mitt sista år på gymnasiet, och nu tänker jag verkligen se till att få så bra betyg som möjligt. för jag tänker inte sitta där, och skita i det. det är ju inte mening att sluta skolan med kassa betyg heller. kanske mina betyg i tvåan inte är dom bästa plus att jag vet att jag kan göra bättre ifrån mig, då känns inte det där G särskilt lyckat ellt det där vg som jag vet skulle kunna bli ett mvg, bara jag kämpade.
det måste ju bli någon slags ändring nu va? bättre betyg är allt bra att ha.


ja, det var allt för tillfället

vi ses! 

Kommentarer
Postat av: nannso.blogg.se

vilket program fixade du din header i? sjukt snygg!! svara på http://nannso.blogg.se

2008-08-17 @ 22:49:27
URL: http://nannso.blogg.se/
Postat av: Sanna

Lycka till och kömpa på sista året, det kommer vara värt det!!

2008-08-18 @ 13:41:22
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0