19 augusti

jaha, första dagen avklarad då - usch så trött man får bli då!! nej ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. betyg fick jag ju, inte alls nöjd :

projekt och företagande - VG
engelska A - G
estetisk verksamhet -VG
hotell A - MVG
idrott och hälsa - G
massage/LK - G
livsmedel A - VG
livsmedelhygien - VG
matematik A - G
kallkök - VG
restaurang - G
storkök - VG
varmkök - VG
diet och dietmatlagning - G
näringslära - VG
ansvarsfull alkholhantering - VG
servering A - VG
servering B - VG
samhällskunskap - G
svenska A - G

(betyg för två år)

får se till att skaffa bättre nu i år istället, tror ni att jag klarar av det?

Kommentarer
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?

Kommentera då minst 3 inlägg så är du med i lottningen (endast seriösa kommentarer)

CIAO

(ursäkta reklamen)



vad pluggar du till då :) ?

2008-08-19 @ 16:22:44
URL: http://baarahon.blogg.se/
Postat av: Nadde

Javisst klarar du det! Förresten är betyg inte det viktigaste, det viktigaste är att ha kul och känna att man lärt sig något. Fyfaan av klychigt det lät!

2008-08-19 @ 17:48:24
URL: http://glamourskvaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0