torsdag

känns som den här dagen har varit lite så där speciell. för det första började jag kvart i ett, ändå lektionen också, matte för er som vill veta. sen så vart jag intervjuad av två personer om matte, om hur jag tyckte det har gått (sen femman) med matte, satt och prata  nästan en timme - har nog inte riktigt pratat om matte så länge i hela mitt liv..

kanske inte den mest speciella dag direkt, men lite speciell var den tycker jag alltså! speciell dag helt enkelt.
har varit värsta nyttig också, ingen socker för min del! tränade alldeles nyss också - grattis till mig!

sk väll försöka plugga lite idag, vart inget av igår - så idag måste jag, har lite och läsa, kom inte så långt igår - sov istället :)

ja, men vi ses
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0