tisdag

nationella provet i engelska avklarat, fast snacka om det gick dåligt - det känns fan som det. inte bra det här alls, och på onsdag har jag nationellt prov i matte, suck, jag gillar inte där här alls.

fast jag får tännka på att det inte är så långt till sommarlovet, 5 veckor. undra hur det här sommarlovet kommer bli...

kan alltid hopps på massa sol och skratt. för i i sommar, ska jag sola och åter sola. något ska man väll se till att göra, blir kanske inte så där brun, som andra blir. utan halvröd brun, haha det där kanske låter lite väl konstigt. men ja - ungefär så blir jag om sommrarna, ingen vacker syn direkt. men fan vad jag ska sola ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0