söndag

att dagarna går fort, det vet jag, dom gör till och med för fort - tycker inte riktigt jag hinner slappna av innan jag ska tillbaka till skolan. och det värsta, imorgon ska vi städa. ja det är det ända vi ska göra imon.
jag har iaf, varit lite duktig i helgen, har läst ut en bok till svenskan. jag känner mig iaf stålt. fast inte jätte stålt över den bedriften - har inte pluggat så mycket som jag borde. har ett rätt stort serveringsprov imorgon. alla som inte vet, så går jag hotell och restaurang programet - därför ska jag städa, om ni nu undraade när ni läste ; städa..

vad ska ni göra ikväll då? själv ska jag se på den där filmen i trean, kommer inte ihåg namnet just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0