måndag

ja är nog ingen vidare bloggerska, då det ibland int blir någit inlägg på en hel dag, när jag har tid också. vad kan det bero på? kanske för att jag inte har något att säga er, för vissa dagar har ja faktiskt inte det.

kanske ska berätta hur lördagen var ; fixade i ordning mig, tog det lugnt (ensam hemma och allt) sen bar det v ner till bussen. men självklrt kom det ingen buss, så istället fick jag skjuss av min pappa, som tur nog kunde skjussa in mig. mötte upp några, förfestade hos en kompis kompis och hade det vädigt kul. sen bar det av till krogen (etage) där dansade, vi sjöng och hade det allmänt roligt. vid två tiden stack jag hem, då sista bussen gick hemåt. krogen stängde vid två också så, annars jag skulle jag ha stannat hemma.

så igår var inte den bästa dagen ska jag säga, med blå märken bla
jaja, där har ni min lördag, hur var eran helg??

btw, äntligen har jag bytt rum - fast än är det lite kaos där inne.. får se hur det blir i veckan med städningen och så - allt är inte på sin plats direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0