lördag

lördag. jag har haft tråkigt hela dagen, och börjar bli rätt så irretrad. vet inte varför men jag känner mig bara så, lite deppig också - beror nog mest på att jag är så skoltrött och vet att skolan börjar snart igen. kommer bli stressigt på måndag, verkligen. hoppas vi klarar av det nu. får inte stanna hemma, måste till skolan och hjälpa. kändes nästan som jag svek ( tyckte det liiite ) i fredags. kände mig inte särskilt uppåt då.

nej nu ska jag sluta, så jag inte avslöjar för mycket. eller det finns väll inte mycket att avslöja, inget jätte stort iaf...
jag hade faktiskt tänkt, eller ja jag kom på det nu, jag skule ju ha lagt upp lite bilder som jag har tagit, lägga upp någon outfitbild. och annat som jag inte ha visat er (som jag har lovat)

men vi hörs väll imon då - eller i natt - sov en hel del idag, ända till elva (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) kändes inte bra.. sitter väll upe halva natten för det, suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0