trötter

i natt sov jag mellan 00.30-11.10 men jag är fortfarande trött, gaaah, att man alltid ska vara trött - det här funkar verkligen inte i längden! allafall idag hade jag tänkt att inte göra ett dugg - mina helger är heliga helt enkelt. för det mesta försöker jag göra så lite som möjligt. tja kalla mig tråkig, men sån är jag! för när man  går upp tidigt och jobbar hela dagarna så vill man helst bara vila när det är helg, tro mig! försök själv att gå upp klockan 05.30 och jobba som kock i åtta timmar! inte för att jag har det tråkigt på min praktik, faktiskt tvärtom - men saken är den att jag nog inte är någon morgon människa över huvudtaget och för att jag inte sover särskilt mycket heller. jag brukar somna någon gång mellan 23.30-00.00! jag kan helt enkelt inte låta bli =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0