T G I F ! ! !

ni kanske undrar varför jag updaterar så sent på dagarna och varför jag inte updaterar på morgonen? den enkla anledning är nog för att jag är för lat eller nja annars så brukar datorn vara upptagen av min kära syster också. men ungefär så brukar det vara - och just nu orkar jag verkligen inte bloggga innan jag åker till min praktik, åker klockan sex, så det orkar jag verkligen inte med! hoppas ni förstår hur jag tänker här. fast idag kom jag hem vid halv fyra och jag tänkte faktiskt ; nu ska jag blogga! men tyvärr vart det inte så, haha, jag somnade istället! säkert en timme! jag var väldigt trött också, vet inte vad det är men jag har kännt mig extra trött och hänging idag utan några särskilda krafter. hoppas jag inte håller på att bli sjuk bara...

men min dag har ändå varit rätt okej, idag på praktiken så grillade vi - gud vad gott det blev sen då! mums! på menyn stod det karé, stekt potatis och beasås/brunsås. och självklart åt jag en tallrik just av det sen när det vart lunch, kunde inte låta bli :)

förresten kollar ni på finalen på melodifestivalen imorgon då? HÅLL TUMMARNA FÖR SVERIGE NU! - jag ska allafall kolla, eller allafall när marlena upträdet, brukar oftast inte orka se alla andra sjunga. tappar helt enkelt tålamodet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0