SONTAG

hejhejhej! jag kom hem rätt tidigt igår kväll faktiskt, så jag hade hunnit bloggat när jag kom hem men istället bestämde jag mig för att kolla på sällskapsresan. fast tro det eller ej så somnade jag och vaknade precis när filmen var över. - det är verkligen typiskt mig! menmen, får se filmen igen någon annan dag. 

idag är allafall sista lediga dagen innan min apu börjar imorgon. så jag ska bara ta det lungt och inte göra något särskilt. ska nog se om sällskapsresan eller kanske spela ett spel på datorn. jag blir nog hemma ändå, jag tar mig nog inte ut över huvudtaget idag. känner att jag behöver en sån dag faktiskt, imorgon börjar jag klockan 7 så jag hoppas ni fattar varför jag vill vara hemma. det blir inte heller bättre när jag vet att jag måste ta en buss som går klockan 06.00 - just nu fattar jag inte hur det ska gå till.

det var allt för tillfället!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0