sjukling

HEJ PÅ ER! idag har jag inte kunnat vara på min praktik då jag inte kände mig så bra imorse, så jag fick lov att stanna hemma :( - men imorgon ska jag allafall dit, eller ja jag måste ju dit. för det är så att jag har en del timmar som jag måste ha jobbat för att man ska "klara av" praktiken. men jag tror det ordnar sig ändå.

idag har jajg inte gjort något särskilt alls, brukar aldrig göra något speciellt heller när jag är sjuk. jag har bara vilat och försökt bli frisk. och det verkar funka, för just nu känner jag mig mycket bättre!

vad har ni själv gjort idag?


Kommentarer
Postat av: Zandra

Ursh vad jobbigt att vara sjuk, hoppas du mår bättre snart :)

2009-05-06 @ 21:50:23
URL: http://znest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0