PHOTOS

har verkligen inte orkat med bloggen idag så det blir inge mode inlägg som det egentligen borde finnas på min blogg, det är ju ändå en modeblogg? allafall, istället nöjer jag er med att visa gamla underbara bilder, medans jag väntar på att orken ska komma tillbaka. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. sen så hade jag ju tänkt att visar er mitt nya rum, ja det har varit klart i några dagar nu, men jag är faktiskt inte riktigt nöjd över resultat, än så länge är det bara två "ställen" i rummet som jag älskar, och självklart får jag inte glöma tapeten, den vart jag riktigt nöjd över att jag valde! kanske kan visa de där två områderna och tapet förstårs i väntan på att resten ska bli klart?

avslutar mitt inlägg med att åter visa en bild, bara så där...

drthy

fgh
oj, det visst en till bild :)

xx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0