män som hatar kvinnor

vad tråkigt. nu blir det lite mat för moí och sen vet jag inte hur dagen blir, men som vanligt, det visar sig nog.
klockan sex ska jag på bio med min mamma, kusin och faster allafall - vi ska se på män som hatar kvinnor. ja jag vet, jag är lite efter! det har jag nog alltid varit, alltså efter med att se på filmer som kommer ut på bio (ingenting annat hörrni)

imorgon åker jag iaf på rättviksmarknad, det är ett ställe som jag verkligen rekomenderar att besöka. man kan hitta allt från hemmagjorda ostar, korvar och massvis med annat, tex som filmer, gamla böcker, tidningar - vet knappt vad som finns, men jag antar att det finns rätt så mycket där. btw, någon som har varit på rättviksmarknad (eller vill du tips om något kul som finns där. säg isåfall till?).

vi hörs dudes

Kommentarer
Postat av: AK

Tyvärr har jag ingen tips om någon marknad, men missa inte att tävla om en jättesöt kjol från Chapnlle på min blogg! ;)

2009-05-01 @ 13:38:43
URL: http://stil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0