12/maj/2009

HEJHALLÅ! alltså imorse hade jag verkligen svårt att ta mig upp, jag var verkligen hur trött som helst. men tur nog kom jag ändå upp och kom i tid till min praktik och visst gick det bra idag med. på fredag är det grillpremiärgästabudet, så det ska verkligen bli kul att se hur dem gör då. står dem ute och grillar - eller vad tror ni? hoppas nu bara att vädret är ok, jag menar det blir ju inte så kul att grilla om det regnar!

efter praktiken vart det en oplanerad tur på stan (fast inte särskilt länge), fast den här gången fick jag bara med mig ett tuggummi paket och två riktigt fina blommor! inget jag riktigt planerade men så vart det.

xo

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: hehe bra ;p

2009-05-12 @ 17:37:14
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0