ÅNGEST

när inspirationen tryter langar jag bilder istället - om jag har några bilder att visa vill säga. men när det finns, dåni, då kommer de fort som satan. de tar slut lika fort och sen sitter jag här i skiten utan några bilder att visa er. ibland är det  jäkligt svårt... hmm. som nu, har jag en bild jag kan visa er. hur ska jag göra, visa eller inte - vänta en dag eller två? vilka problem, jag får fan ångest - eller nej jag blir galen på mig själv, ingen ångest här heller.. eller jo, ibland kommer den krypande. det är så här att jag inte har hittat någon APU plats än, APU:N börjar vecka 19. aja, nästa vecka måste jag ju göra något, ELR HUR?

NEE. nu ska jag sluta innan jag får ångest på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0