thoughts

från och med nu ska jag försöka ta en dag i taget. för jag fixar inte att gruva över allt som kan hända, det blir lite för mycket för mig. det känns verkligen som jag behöver ha det sagt, ner skrivet någonstanns så att jag blir påmind om vad jag behöver. men (det finns alltid ett "men") jag lyckas inte riktigt med det jag tänker jag behöver, så har det nog alltid varit.

jag kan skriva något liknade som den här texten och något annat en annan dag. fast jag vet att det inte alltid blir som jag hade tänkt. och allvarligt, det gör mig så ledsen. ibland är jag verkligen min värsta fiende och det gör mig så rädd - för så ska det ju inte vara!

där har ni några av mina tankar

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0