MYBLOG

kunde inte hålla mig från bloggen länge kan jag ju säga på direkten. men saken är enkel - jag satt och läste sofismode och fick ett sådant sug att blogga att jag blir lite rädd för mig själv. för istället för att se på kära burken och alla beroende framkallande tv-serier, sitter jag ju här, försöker få ihop ett inlägg och tittar runt på olika sidor för inspiration.

får se hur detta sug för bloggandet fortsätter, det går nämligen upp och ner. fast nu på sistone har jag varit duktig (tycker allafall jag) och bloggat (nästan) varje dag. bloggen har ju också fått en ny header - som jag förtillfället verkligen är fäst vid. så det här bloggåret har börjat jätte bra (än så länge).

kanske knaprar jag ihop ett till inlägg. den som väntar efter något gott, väntar aldrig för länge!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0