listen to youre heart

ny dag nya andetag och allt blir bättre? jag vet inget om det, för så har jag nog aldrig upplevt en ny dag. utan mer som en dag att ta sig igenom. jag har nog inte den bästa inställningen det vet jag så väl. fast jag kan inte heller rå för vem jag är. kan man verkligen ändra sig, finns det något inom en som gör det åt en - eller är det helt enkelt upp till var och en?

för jag har provat så många gånger, våga det och det och det. men icke sa nicke. inga nyheter där!

nej jag tänker för mycket, musiken gör mig annorlunda - jag skriver annorlunda och jag det blir sånna här inlägg. men det är väll bara att inse att det är något postivt. man måste ju få tänka och skriva ner sådant som man undrar över.
men jag vet aldrig vad ni tycker. så lätta gärna hjärtat om vad ni tycker om sånna här texter på min blogg!


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: Jo de e fint här :) lite trött men annars ok :D

2009-01-24 @ 16:23:53
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Lisa

snygg blogg :'D

2009-01-24 @ 16:50:31
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0