förstajanuaritvåtusennio

jag börjar alltid det nya året med att tänka "det kommer bli ett mycket bättre år än det innan" - men jag vet inte om det alltid blir så. som alltid hoppas jag att allt ska bli mycket bättre. men vi får väll se, det kanske avspeglas i min blogg.
en sak som är postiv är att jag tar studenten!! helt otroligt att jag bara har en termin kvar i skolan. känns nästan som nyss jag började ettan (på gymnasiet).

förra året hade jag som nyårs löfte att börja träna mer. men jag tog inte riktigt tag i det så det rann ut i sanden. fast jag tog tag i det  någon månad senare och gjorde riktigt bra ifrån mig. jag antar att frestelserna var förstora så jag gick tillbaka till mina gamla vanor. men i år hade jag verkligen tänkt köra från början - ja börja träna och äta nyttig menar jag nu och inte slinka tillbaka till det andra. vad tycker ni om att jag ska börja blogga om mitt nya nyttigare liv med någon slags dagbok där jag skriver hur det går, skulle det vara något ni skulla läsa?

nu hoppas vi på det bästa - 2009 here I come

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

Vilken mysig blogg du har!

är allt bra med dig?

Kraam

2009-01-01 @ 14:07:46
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Rosita

Studenten! det är tufft ju.

Jag har cirkus 5 terminer kvar, haha, men det har gått fort, verkligen!

2009-01-01 @ 16:21:58
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0