dagenföre

jag har en dag kvar att ta vara på innan skolan börjar med allt som hör till. jag har nog inte riktigt fattat att mitt lov är över snart. men det kommer nog imorgon bitti när jag vaknar av mobilalarmet istället, det gör det alltid efter ett lov.
men jag ska försöka så gått det går, för 2009 ska bli mitt år - vi hoppas på det!

sen är det där med träning och äta nyttigt, jag har sagt det så många gånger med det blir liksom inte av. jag har bara massvis med undanflykter. det brukar låta "jag börjar träna när skolan börjar igen" eller "jag börjar äta nyttigare efter att ha pratat med mamma och pappa om saken". men nu är det slutsnackat, jag måste ta tag i mitt liv någon gång. 
så jag skriver det här, då kan jag väll inte komma undan det eller hur, att från och med måndag börjar mitt nya liv. så om ni inte får ett inlägg om hur det har gått är det bara att säga till mig. för jag kan ha ändrat mig tills dess och behöver kanske bara lite motivation. ÄR NI MED?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0