tisdag

har inte så mycket att skriva egentligen, ingenting särskilt har direkt hänt.

men jag han med en runda på stan med kära  pappa,  för idag börjar ju bokrean. så jag och han var där - hittade endast en bok, men jag är inte direkt så nöjd så jag åker nog in en annan dag istället.
man kan säga att det är det ända intressanta som har hänt mig idag. och vad ska man säga, kanske inte särskilt intressant för alla men för mig är det det,böcker har jag alltid gillat och kommer alltid att göra!

imorgon ska jag sitta barnvakt också, 17.30-20.30 - men det blir bara kul. var ett tag sen jag träffade min lilla kusinbarn. eller liten och liten vet jag inte, hon fyller hela 6 år i år.
mer om det imorgon. istället ska jag läsa lite bloggar och försöka få ihop ett till inlägg (förhopningsvis).

medans jag är upptagen vill jag höra om det är något ni vill ha mer av/mindre av i bloggen. uppskattar eran ärlighet. för det är ju ändå er jag bloggar för(självklart för mig själv också)♥

x

kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0