ANONYM - NEJ!

allt som oftast kan jag sitta och tänka över människors beteende. hur enormt korkade vissa är och hur kul vissa tycker det är att skriva elaka komentarer på varandras bloggar. något som jag på sistone har blivit jäkligt arg över. hur orkar ni, får ni inget bättre ut av era liv än dessa elaka komentarer. ni måste bära runt på mycket hat, som lägger ner sin tid på sådan idioti.

att sen att ni är anonyma är ju bara ren feghet enligt mig och troligtvis skulle ni inte säga samma sak till bloggens ägare ansikte mot ansikte - har jag inte rätt där?

härmed utmanar jag alla att inte vara anonyma - så får vi se hur mycket ni vill vräka ut er då!
(om ni inte har någon blogg, skriv med din mejl utifall du vill prata)

Kommentarer
Postat av: angelica

alltid är alla dumma kommentarer anonyma. de är fega och vågar inte stå för vad de tycker. dåligt!! puss

2009-02-03 @ 22:04:35
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: Jennifer

truetrue

2009-02-03 @ 22:26:49
URL: http://benti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0