ännu en söndag - javisst

det känns som jag har tusen saker att ta tag i, men vad jag kan komma på finns det två saker, den första : hitta en apu plats (måste börja med det!) och börja med min PA rapport - har för mig att den ska vara klar imorgon (hoppas jag har fel nu, för jag har inte ens börjat med den!!!!!!!!!!!!!!!!)

nej usch jag orkar inte tänka på det. håll tummarna på att jag har fel nu!

den här söndagen har inte varit speciell på något sätt och vis bara massa tråkigheter. vad gör man egentligen på söndagar, eller vad gör ni på söndagar?

det här vart ju inte direkt något inlägg att hurra över, vet inte heller vad jag ska skriva. men det kommer väll.. HOPPAS JAG!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0