torsdag

vad tråkiga ni är, fyfan -  kan ni inte bara skriva något? jag kräver inte mycket. aaah!


nä nej, nu ska jag inte vara arg :) inte för att jag är särskilt arg , men lite små irreterad, men det får jag väll vara?

allafall, igår var jag alltså på studieresa, och kul hade vi verkligen! vi var bland annat och såg på strutsar, grisar och fjällkossor. sen åt vi en fem rätters middag, på ett ställa som jag självklart har glömt bort vad den heter. hela kalaset gick på ca 14500(800 per person). men då ingick det vin och en maträtt innehöll äkta tryffel (det är verkligen en dyr råvara) - tyckte att vi kom rätt billigt undan ändå.

sen idag så har jag väll inte gjort så mycket, slutade vid tio så jag åkte ner på stan och hängde där en stund, köpte en glass och bara njöt. hoppas det blir sol i helgen också, då ska jag sola!

förresten vad ska ni göra på valborg (ikväll)?

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0