studenten 09

om jag har räknat rätt så är det endast 9 veckor kvar till studenten - herregud va tiden går fort alltså! så nu har jag börjat leta efter den perfekta student klänningen, fast jag har inte hittat något alls!! känns som jag har gått runt i alla affärer som finns och kollat och inte hittat någoting snyggt alls.

kollade runt lite på olika sidor på internet också, och njaa. jag vet inte vad jag ska säga - jag hittar verkligen ingeting! antingen är den för dyr eller så finns den inte i min storlek. så när jag tröttnade att kolla så gick jag in på net-a-porter och jisses vad mycket fint dem har där!

kollla bara inte dessa klänningar, självklart för dyra - men ändå, jag får väll drömma?

dry
fhj
fgj

vilken är eran favorit, den första andra eller tredje?

Kommentarer
Postat av: emelie

den var svår, alla var lika igen!

2009-04-07 @ 21:29:41
URL: http://ewelie.blogg.se/
Postat av: anna

den första var finast, helt klart!



svar: tack så jättemycket :)

2009-04-08 @ 12:02:46
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0