MONTAG

jag vet inte riktigt var det är men jag har ingen lust att blogga just nu - men som trogen bloggare ska jag väll ändå försöka få ihop något mer inlägg hade jag tänkt, fast ju nu får det duga med detta lilla inlägg.

idag har jag varit i skolan som vanligt, men jag hade bara en lektion (eller två om man ska vara noga, gjorde ett prov) så jag slutade vid halv tolv idag. så jag passade på att köpa hem lite god mat och åka hem och äta. annars brukar det bli en vana att jag äter på något fik på stan. kan väll säga att jag sparade lite pengar allafall!

nu hinner jag inte skriva något mer inlägg, har ett rum som måste bli klart snart (annars blir jag galen) och en läxa att plugga på tills imorgon. tror ni jag klarar det?

x


Kommentarer
Postat av: natasha

aha okej ! :) <3

2009-04-27 @ 17:41:33
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0