IKEA

imorgon bär det av till gävle och ikea - tidigt på morgon kvisten, så egentligen borde jag väll ligga och sussa nu. fast ni vet hur det är, datorn kallade ju :)

min blogg har blivit särskilt lidande nu på sistone, iaf i torsdag och idag, vet inte riktigt varför - för visst har jag haft tid till att blogga. det har bara varit annat. idag har jag tex varit på kalas. min kusse, eller kusinbarn om vi ska vara petig - fyllde år igår så vi har väll firat henne med allt som tillhör, och lite singstar, fasen vilket roligt spel alltså! så jag kom väll hem för en timme sen (?). i torsdag hade jag inte alls tid till något, mer än kära skolan och skolans restaurang, ecole!
så jag var väll hemma vid tio snåret. och för er som vill veta, så började jag klockan elva. lång dag eller vadå??

den dagen tog nog all must ur mig, så idag har jag inte kännt mig frisk alls, hatar när det blir så!

vi hörs väll xo kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0