igår...

fysatan vad jag inte mådde bra igår, kändes nästan som jag var lite halv full - huvudet snurrade lite väl mycket, hela jag var varm och mitt huvud höll på att sprängas - men fast idag mår jag hur bra som helst! konstigt?-ja!!! vad är det för fel på mig...

därför bloggande jag inte alls igår, hade faktiskt svårt att sitta upp. men idag blir det andra bullar, eller mer bloggande allafall. något iaf, måste vila upp mig lite, typ, ja ni fattar varför.

ehhhh -  ska nog gå och koka lite färskpotatis - hur gott låter inte det??????????????;)

vi hörs

Kommentarer
Postat av: jenny

haha okej, ja det gör jag med ;D

2009-04-13 @ 14:29:36
URL: http://jhenys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0