I don´t wanna miss a thing

imorgon ska jag packa, rensa bort allt som inte hör hemma där, där inne i mitt rum. och ut ska det komma massor, allt som bara tar plats. sådant som jag inte behöver ha kvar och helt klart kan klara mig utan. jag behöver något nytt för det är nog därför jag ska måla och tapetsera om. så från och med fredag (?) är jag hemlös, ungefär. istället får jag sova någon annan stanns säger dem, inne hos min syster. kära lilla syster, tur nog är du bortrest under dagarna mitt rum görs om - undra hur det annars skulle ha gått? nej här ska det inte spekuleras för mycket istället frågor jag om er dag, hur har den varit?

x

Kommentarer
Postat av: Caroline

Missa inte min nya singelblogg A Public Affair - Tankarna mellan Venus och Mars. Följ med en ung tjej på vägen till glamouren bakom det vackra.

http://www.glife.se/apublicaffair



2009-04-09 @ 10:04:46
URL: http://www.glife.se/apublicaffair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0