tisdagggg

provet gick förvånansvärt bra -- ett G kommer jag säkert få (pluggade inte så mycket innan så), så jag känner mig nöjd. fast än är det inte över, ska nog göra ett prov imorgon också som jag inte hann med förra veckan. sen på måndag ska jag göra ett svenska prov som jag inte heller har hunnit med, eller ja, kunnat göra!

nej men, på torsdag flyttar jag hem igen (som ni säkert har läst så har jag varit katt vakt den senaste månaden) och då kommer det nog upp lite bilder på lite nytt jag har fått, köpt den senaste tiden.

annars har det inte hänt så mycket idag.

pussssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Fashion and photo

Tack :)

2008-09-23 @ 17:31:35
URL: http://fashionandphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0