hej

ni kanske vill veta varför jag inte har varit inne på snart två veckor (eller vad det nu är) är för att datorn hemma inte funkar. snacka om irreterande plus att datorn i skolan har hade jag inget lösenord till. men nu så är allt fixat och klart. bor nämligen  i min kusins lägenhet (kattvakt till och med) då han nu är i thailand. tre veckor blir det, får väll hoppas att datorn kommer funka tills jag kommer hem sen igen bara.

allafall. det har väll inte hänt särskilt mycket under min tid utan dator, skolan har ju börjat igen och det går väll det med.

idag har jag haft bild och form, naturkunskap och datakunskap. rätt okej dag jämfört med morgondagens schema. har två lektioner men slutar ändå på något konstigt vis 20 över fyra (börjar 20 i nio)!
 
hej så länge


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul att du får använda datorn då :)

2008-09-02 @ 16:31:27
URL: http://carolinenorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0