hej igen!

här sitter jag igen, rast som det så vackert heter.  min sista lektion börjar inte förens om en halvtimme - så därför sitter jag ju här, om ni undrar över det. annars så har jag och en annan från klassen gjort  blåbärs pairfait, en mycket god en också! sen vart det ett läxförhör. troligtvis inte något bra sådant - kändes inte iaf som jag skulle kunna få ett G. sen, nu om en halvtimme, har jag bild och form. en mycket rolig kurs men lite för lång nästan. men egentligen tycker jag väll det bara är kul, men jag slutar så sent bara.

får se när jag kommer hem sen, eller hinner kunna blogga. för min faster kommer över en sväng. men vi får se! måste köpa hem kattmat också,han inte med att köpa igår.

hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Christina

Fin blogg :)

2008-09-10 @ 14:07:02
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0