hallå

mitt knä har inte blivit bättre, det gör ont och gud vet vad. nej annars är jag på förbättrings vägen och räknar med att bli frisk nu till helgen, mitt knä får jag ju hoppas på att det blir bättre iaf.

just nu känner jag mig bara hungrig, har inget särskilt hemma att äta. inte så mycket pengar har man heller -- kanske ska gå och panta burkar sen ikväll? köpa lite gottigott och kanske lite frukost som räcker veckan som kommer.
försten så kommer min kusin tillbaka nu nästa fredag. så då bär det hemåt igen, med familj och allt. men det ska bara bli kul. försten kanske jag måste hem och plocka i ordning lite böcker till svenskan. vi ska nämligen läsa en bok som handlar om barndom. något förslag någon? plugga ska jag också hinna med, denna gång ett svenska prov, kanske naturkunskapen också. fast jag vet ju inte vad jag ska plugga till så det här blir ju lite komplicerat. studiedag imorgon också! så jag får ta det på måndag istället. eller fråga någon kompis efter frågorna! smart smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0