FREDAG!

det är alltid skönt med fredagar tycker jag. fast hemma blev det idag också, feber vill inte gå ner helt enkelt. men till helgen borde den vara över tycker jag. för då hinner jag helt inte vara sjuk! känns som jag är sjuk för ofta också, det är ju inte så bra att vara hemma för mkt. men vad ska jag göra när jag mår som jag mår? herregud.

ikväll ska jag väll mest ta det lungt och framför allt vila! ska nog se lite friidrott och den där filmen prom night (om ni vet vad det är för film vill säga) och käka lite gott ska jag väll också se till att göra. nått gott recept någon?

nee, nu ska jag se ett avsnitt av veronica mars!

vi ses lite senare istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0