joäntligenärdetfredagigen

lalala, ibland är det verkligen bra med fredagar. man vet att det är helg, och den känslan slår fan allting. att det är lov också, behöver vi väll inte snacka om? mer än att det kommer bli lite mer inlägg hoppas jag, kul va? eller nej nu får jag inte lova för mycket. man vet aldrig med mig. eller hur??

som ni säkert vet så är ecole (en restaurang) öppet kväll på torsdagar, så självklart ska vi vara där och laga mat. själv var jag och en till i min klass, köttkockar - vi gjorde oxfilé med klyftpotatis,sås och kycklingrulader med polenta,sås och grönsaker till det. därför han jag inte kunnat blogga något igår (torsdag), kom hem vid halv elva snåret!

sen var det bara rakt ner i sängen min,sova några timmar och sen upp vid sju någon gång till skolan och ecole lunch och hemkommen klockan halv sex.

en sak som är säkert, restaurang är inte slappt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0