sunday

igår var en lyckad kväll med god mat och skratt. GRATTIS I EFTERSKOTT MORMOR PÅ 78 ÅRS DAGEN!
av familjen fick hon två par muggar och ett rött te. fast det var en till grej tror jag, fast den har jag plötsligt glömt bort. men allafall, maten - godgodgod, vad mer behöver jag säga liksom. ska väll säga vad vi fick, eller vad jag och pappa hjälptes åt att laga; kyckling, risotto och parmaskinka ( i ugnen i en timme) och en sallad. prova på, det är verkligen gott!

men idag har det inte hänt så mycket, vet faktiskt inte vad dagen har gått åt till, jag tittade på tv och sen så var dagen över nästan. hmm, jag är nog expert på att inte göra ett dugg och se till att tiden går ändå.. fast det kan vara skönt också, jag menar när man inte behöver göra någonting särskilt.

och jag avslutar det här inlägget med ett tack till alla komentarer jag har fått ! det gör verkligen min dag!

puss


Kommentarer
Postat av: Carita

Åh, grattis till din mormor i efterskott! :*

2008-11-23 @ 19:37:53
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0