hemma

det blev en rätt så lugn kväll för mig faktiskt, kom hem för en stund sen, tyvärr vart det inga bilder. allfall inte tagna av mig! men får se vad som kommer upp senare.

allafall, temat för kvällen var svart. tog väll inte det särskilt seriöst och klädde ut mig osv, utan klädde mig helt svart istället. men jag hade det ju kul ändå. föresten så tycker jag inte om att klä ut mig heller, så min svarta outfit passade mig perfekt. annars känner jag mig bara fånig - utklädd och löjlig är nog de rätta orden..

nej nu ska jag gå och lägga mig

puss

Kommentarer
Postat av: SensationalDesign

Sugen på ny design till bloggen? Bloggdesign-auktionen pågår fortfarande och nuvarande bud ligger på endast 20 kronor! Om du vill ha en unikt stylad design enligt DINA instruktioner kostar det bara 50 kronor!

2008-11-02 @ 14:23:30
URL: http://sensationaldesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0