ville bara..

jag ville bara updatera er och säga att jag är hemma, eller hem kom jag väll för någon timme sen. har spenderat min dag med bästa farmor och farfar - först på rättviksmarknad, sen hemma hos dem, käkade godaste våfflorna.

hem kom jag med 12 filmer 400 kr totalt, för dem, godis och en tröja som blev en födelsedagspresent.
vart inte mer än så

vet ni, jag tror faktiskt rättviksmarknad är rätt stort, kom folk från tex stockholm och jag vet inte vad. är inte det rätt stort, nått sånt skulle jag nog aldrig göra. alltså, ta mig dit, bara för att gå på en marknad. tur nog bor jag inte så långt ifrån, tur det. var skulle jag annars kunna köpa alla filmer, billigare t o m

nej nu ska jag faktiskt se en film jag köpte. det blir nog I always know what you did last summer.
ny sommar. ny hemlighet. ny slakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0