torsdag

haha ja, vilken dag det egentligen varit, kanske inte den roligaste av dom alla. tog det helt enkelt lugnt hela dagen. har bara tre lektioner på torsadagar också, så där extra lugnt och skönt - ni vet ! på idrotten hade vi brännboll, mitt lag vann, hihi! det där lilla extra gjorde verligen min dag.

efter skolans slut tog jag bussen till stan, köpte mig en glass och bara storsade. sånna dagar behövs det mer av, tur nog kommer det nog hålla i sig hela långa helgen, skönt!

man kan säga att det där var min dag, inget speciellt hända, det gjorde det ju inte, men det var en helt okej dag ändå - känns så iaf.


kanske det här är något ni inte vill läsa om - säg isåfall till. kanske inte lyssnar, vill bara få ur er någon reaktion. så jag vet att ni lever och det är en person som sitter och läser min blogg.

jag vill ju höra något av er ju!

yours truly
kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0