topshop fynd

image239
härlig jacka, I know. jag gillar passformen, och själva jackan i säg - nu tänker jag på blommor som pryder jackan, det är verkligen vackert för ögat. fast jag tror du inte blir min, känner mig inte riktigt hundra, då ska jag inte heller köpa den. kommer baraångrami tillsist. istället blir det annat köp inför sommaren.

yes, jag har skaffat mig lite hum om hur jag ska fixa lite pengar. jag ska ju att jag kan! eller det måste gå nu när jag har låvat en kompis att gå på stan med henne, fast det är inte förens på onsdag.. så det löser sig.

jag får väll göra vad jag vill med mina pengar, det är ju mina pengar trots allt! ska väll inte riktigt säga vad jag får mina pengar ifrån, för som ni vet är jag egentligen pank. men jag resonerade så som att jag köper allt jag behöver inför sommaren nu så låter jag bli resten av pengar till senare - till sånt som kostar lite mer än annat, ja tex körkort och så. kanske låter konstigt det här för er, men det är äll upp till mig hur jag vill spendera mina pengar.

haha, oj - där avslöjade jag väll mig ?! hihih, skitisamma

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0